Empresas del Grup Pere Mata

El Servei de Rehabilitació Comunitària de Tarragona participa a un programa de ràdio

La Sílvia Miquel, Terapeuta Ocupacional del Servei de Rehabilitació Comunitària de Tarragona (SRC) de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata, va participar ahir en el programa de Ràdio Ciutat de Tarragona, Carrer Major, dedicat a saber quina és la situació dels Horts Socials al territori.

Juntament amb Marc Badia de la Fundació Formació i Treball, van explicar l'experiència de gairebé dos anys i mig de col·laboració entre ambdues institucions de l'Hort Urbà,  que gestionen conjuntament, situat al costat del carrer Vapor del barri de la Part Baixa de Tarragona.

Des del SRC, ja fa uns anys vam apostar per treballar a la comunitat una demanda sorgida dels interessos ocupacionals de les nostres persones usuàries, tenir un hort, i no vam dubtar en formar part d'un projecte com l'Hort Urbà de Taula Amiga (menjador social de la ciutat de Tarragona), que pretén unir esforços, treballar en comú i on el fruit del construir junts reverteixi productivament a la societat. Fem possible que el treball directe amb la natura, amb la terra (encara que sigui dins d'una gran ciutat) esdevingui un motor rehabilitador i de reinserció a la comunitat.

Al Servei de Rehabililitació Comunitària de Tarragona de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata, tenim l'activitat d'hort dins del Programa Funcional d'Activitats, i també al programa d'estiu, ja que és una activitat rehabilitadora transversal, que ens permet treballar amb diferents persones usuàries durant tot l'any.

En aquest enllaç podeu escoltar l'entrevista https://rctgn.cat/lhort-social-de-fundacio-formacio-i-treball-a-tarragona/

Galería de imágenes FV

VER MÁS ACTOS