L’Obra Social “la Caixa” dóna suport a l’activitat tutelar de la Fundació Pere Mata

L’Obra Social “la Caixa” ha renovat el seu suport a l’activitat tutelar de la Fundació Pere Mata, en un acte que ha estat presidit pel director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana i el conseller delegat del Grup Pere Mata, Joan Amigó.

La tutela és una mesura de protecció dictada per sentència judicial destinada a aquelles persones que per raó de malaltia mental, discapacitat intel·lectual o deteriorament cognitiu greu no poden governar-se per elles mateixes.

L’objecte de la tutela és proporcionar un suport efectiu i estable a algú que ha mostrat la seva incapacitat de gestionar-se les activitats de la vida diària, la cobertura de les necessitats bàsiques, l’administració de seu patrimoni o la cura de seva salut.

La Fundació Pere Mata tutela a 685 persones a les comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre i amb el suport rebut de l’Obra Social de “la Caixa” prioritzarà l’atenció d’aquelles situacions de més urgència social, en concret, els trastorns de conducta, malaltia mental amb toxicomanies o persones amb problemes socials greus.