Empresas del Grup Pere Mata

El Projecte “Komvivim!” arriba a la seva 4ª edició a la Residència Monestir de St. Bartomeu

En els darrers dijous dels mesos de maig i juny, a la Residència Monestir de St. Bartomeu a Bellpuig (Fundació Pere Mata) hem realitzat, i per quarta vegada, el Projecte Komvivim! amb els alumnes de l’Institut Lo Pla d’Urgell de Bellpuig. En aquest segon bloc del projecte, hi han participat 10 alumnes dins l’assignatura que promou les pràctiques amb la comunitat.

Aquestes pràctiques comprenen un total de 9 hores repartides en tres dies, en les quals, els nois i noies s’integren en la vida diària dels nostres residents, per descobrir i assolir diversos objectius, com ara crear espais de convivència amb les persones grans que viuen a la Residència, on es pugui crear un intercanvi intergeneracional positiu per les dues parts.

Participar amb els més grans d’aquelles activitats i/o tallers que els hi preparem des de la Residencia i compartir les vivències o experiències amb els més grans. Així mateix, els alumnes van poder participar en vàries activitats del centre, com ara la realització d’una visita guiada per totes les instalacions de la Residència, acompanyats dels residents, que els hi anaven mostrant tots els espais i les seves habitacions.

També vam realitzar un taller de manualitats tot preparant les banderoles olímpiques, que serviran per donar el tret de sortida a la 25ena. edició de la nostra Olimpíada els propers 18, 19 i 20 de juny. L’ultim dia, vam realitzar un ball de tarda, on els nois i noies de l’Institut van poder ballar amb els padrins aquelles cançons d’altres temps, quan la Festa Major encara se’n podia dir Festa Major.

Podeu veure el vídeo de les activitats a Youtube:

Galería de imágenes FV

VER MÁS ACTOS