Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

La residència Marinada celebra el seu vintè aniversari amb la Festa de les Famílies

La residència i centre de dia Marinada, que gestiona la Fundació Villablanca del Grup Pere Mata, celebra aquest dissabte, 14 de maig a la tarda, el seu vintè aniversari coincidint amb la Festa de les Famílies. El programa començarà sobre les 16 h, quan arribaran les famílies dels residents. A més d'un espai d'inflables, els familiars podran visitar una exposició fotogràfica sobre els 20 anys del centre i podran provar els diferents materials de treball multisensorial de què disposa Marinada.

Cap a les 17 hores està previst un espectacle d’animació infantil i a les 17.45 h tindrà lloc l’acte institucional. A continuación usuaris i treballadors del centre protagonitzaran un espectacle preparat especialment per a l’ocasió, que inclou entre altres coses la presentació d’un pastís de 2 metres elaborat amb capses de cartró reciclades.

A la festa hi ha prevista l’assistència de la delegada de Benestar Social i família a Tarragona, Anna Solé; la consellera comarcal de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Camp, Gemma Capella; la regidora de Benestar Social de l'Ajuntament de Reus, Rosa Garrido; el president del Consell Esportiu del Baix Camp, Ernest Aymamí, i la presidenta de l’Associació de Familiars, Francisca Chavero.

Marinada és un servei de titularitat pública de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (ICASS) del Departament de Benestar i Família de la Generalitat, que atén a persones amb disminució psíquica severa i profunda. El centre disposa de 74 places de residència i 15 de centre de dia. La gestió d’aquest servei es duu a terme des de l’entitat Fundació Villablanca, que pertany al Grup Pere Mata.

Galeria d'imatges FV

@GrupPereMata a Twitter