La Residència Bellissens a Instagram @residenciabellissens

Les xarxes socials són un bon canal de comunicació amb les famílies de les persones usuàries, i per aquest motiu a la Residència Bellissens hem creat un compte d’instagram @residenciabellissens per tenir un canal més per empatitzar amb els / les familiars, ja que és una bona manera perquè vegin les activitats que fem.

Aquest instagram de la Residència de Villablanca, és un canal de difusió més proper i sincer. Instagram és una xarxa social especialitzada, per compartir imatges i vídeos. Es descriuen activitats de manera habitual, i aquests dies, doncs encara més per a poder informar de com estem, etc…

El Centre Bellissens és un servei concertat amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, d’acord amb els criteris establerts a la legislació vigent sobre serveis socials.

És un centre d'atenció especialitzada per a persones amb Discapacitat Intel·lectual i problemes de Salut Mental. Situat a Reus (Autovia de Bellissens, s/n, “Mas Plana”), té una capacitat màxima de 100 places agrupades en dues residències de 50 places cadascuna, Residència Garbí i Residència Mestral.

Presenta una estructura bàsicament horitzontal, el que afavoreix la distribució dels espais a l’entorn de les necessitats assistencials de les persones i redueix distàncies, tant de les persones usuàries com del personal.

Us animem a seguir-nos!!