Festes d’estiu a les Residències del Grup Pere Mata

Ja tenim l’estiu al damunt i aquest any ho hem celebrat de valent. Des de la Residència Monestir de Sant Bartomeu de Bellpuig, l’educador social Albert Vilapinyó (Albert Show) , acompanyat per dos residents, el Sr. Ramon Pina i el Sr. Andreu Visa, han realitzat quatre sortides a diversos centres de la Fundació Pere Mata per participar i amenitzar musicalment les seves festes d’Estiu.

La primera sortida va ser a la Residència Jaume Batlle Poble Nou, on van participar en els actes de la Celebració del seu 25è Aniversari. La segona va ser a la Residència de Llinars del Vallès, on van celebrar la Festa de Sant Joan. La tercera sortida, al Prat del Llobregat, per celebrar la Festa d’estiu i la última va estar a la Residència de Vallbona, on van celebrar l’arribada de l’estiu coincidint amb la Festa dels Aniversaris dels seus residents. Han estat quatre sortides sensacionals a tots aquests centres, els quals ens han tractat molt bé i ens han fet sentir com a casa.
SORTIDES GRUP PERE MATA 2018
Bon estiu a tots!