Tasques i funcions

Qualsevol sistema de qualitat implica evidentment una atenció acurada, però també una operativa que permeti recollir l’opinió de les persones que s’atenen, demanar informació i platejar suggeriments de millora.

Aquesta unitat d’atenció al ciutadà/usuari és un element clau que permet fer el seguiment d’aquesta atenció incorporant aquesta sistemàtica al sistema integrat de qualitat, per tal de poder oferir una millora continua en tots els serveis.

INFORMACIÓ

Donar a conèixer i promocionar les activitats de la nostra entitat, el seu funcionament i les normes i els paràmetres de qualitat que la identifiquen. Atendre requeriments d’informació i orientació per part dels usuaris, els seus familiars i els agents implicats en el funcionament de la Pere Mata Social.

ACOLLIDA

Vetllar per l’acompliment dels drets i deures de la persona usuària, així com les normes que regeixen els diversos centres, facilitant la integració de la persona usuària a l’Entitat mitjançant el seguiment dels diversos procediments.

INTERRELACIÓ

Recollir i tramitar reclamacions,suggeriments i propostes de millora de les persones usuàries, estudiant i proposant els canvis i modificacions necessàries.

Representar el centre vers la persona usuària sent la via oficial de comunicació entre l’Entitat i ella i una de les vies d’arribada a l’administració.

Endegar  i valorar possibles accions per recollir informació sobre les opinions i els suggeriments vers l’atenció oferta.

Galeria d'imatges PMS