Setmana de l'Alzheimer a la Residència de Porta - Barcelona

A la Residència Assistida per a la gent gran de Porta Barcelona i Centre de Dia es va celebrar la setmana de l’Alzheimer. Aprofitant que el dia 21 de setembre se celebra el dia de l’Alzheimer, aquí fem extensiva la celebració a tota una setmana sencera, amb activitats ben variades.

Dilluns, gymkana amb proves físiques i intel·lectuals per grups al matí i una passejada amb els voluntaris de Mas Sauró a la tarda. Dimarts, cinema al matí i missa a la tarda. Dimecres vam sortir a dinar amb uns quants residents, uns quants usuaris de centre de dia, i uns quants familiars. En total vam ser una quarantena!

I dijous, taller de llacets liles. Com que aquest és el color que s’ha triat, amb cintes d’aquest color, fil i agulla, i els imperdibles, vam fer llaços perquè l’endemà tothom el pogués lluir a la solapa. Es van posar en un cistellet a recepció i qui va voler se’n va posar un.

alzheimer 2alzheimer 3
Divendres es va acabar amb la setmana, el mateix dia de l’Alzheimer, amb un bingo d’imatges, dedicat especialment a les persones que pateixen aquesta malaltia.

La titularitat de La Residència Assistida per a la gent gran de Porta Barcelona i Centre de Dia és del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i l’entitat gestora és Pere Mata Social.