Punt de lectura al Centre Sociosanitari Monterols

Recentment s’ha instal·lat un punt de lectura a la planta baixa del Centre Sociosanitari Monterols, on de manera lliure els pacients poden consultar i agafar llibres del seu interès per fer-ne ús a la mateixa sala, al jardí o a les habitacions.

Aquest espai s’ha convertit en un punt d’intercanvi i d’interès de moltes persones que utilitzen aquest instrument com a mitjà d’entreteniment durant la seva estança al sociosanitari. Alguns dels usuaris habituals d'aquesta residència de l'Hospital Universitari Institut Pere Mata ens comenten: “La lectura m’ajuda a mantindre actiu el meu cervell, cada setmana agafo un llibre nou i vaig al jardí a gaudir-ne”, “M’agrada molt llegir i aquesta iniciativa m’ha semblat fantàstica, el dia és molt llarg i la lectura m’ajuda a combatre l’avorriment”.

Actualment disposem de més de 100 libres, entre ells alguns títols clàssics com “Cinco semanas en globo” de Julio Verne o “Frankenstein” de Mary Shelley i, d’altres més actuals com “El tiempo entre costuras” de Maria Dueñas o “Amb les ales del vent” de Montserrat Palau.

A més la llibreria està oberta a que altres persones puguin deixar voluntàriament llibres que ja no desitgin i que estiguin en bon estat, això ens permet augmentar la col·lecció i tindre més varietat per escollir.