Activitats culinàries, culturals i esportives en la 33 Festa de les Famílies de Marinada

La Residència i Centre de Dia Marinada, de Villablanca, ha celebrat la 33 Festa de les Famílies amb un ventall de diverses activitats, entre les que ha destacat un taller de cuina de l’Escola d’Hoteleria de Cambrils amb les persones usuàries del centre per preparar xocolata calenta amb nata i “toppings” (elements decoratius diversos per acompanyar al gust).

Altres col·laboracions en la Festa de les Famílies ha estat l’Associació Supera’t, que ha amenitzat la festa amb el seu drac, i el músic Gerard Gallego, que ha interpretat diverses peces al clarinet. Per altra banda, residents i familiars han pogut gaudir de proves esportives, un "photocall" i altres activitats lúdiques.

L’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, la senadora Teresa Pallarès, regidores i regidores de l’Ajuntament de la ciutat, a més de representants de l’Associació de Famílies, han acompanyat les persones usuàries, familiars i professionals del centre en aquesta festa anual.

Marinada

La Residència i Centre de Dia Marinada és un servei de titularitat pública del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya. Ofereix 74 places residencials i 15 de centre de dia d’atenció especialitzada. Atén a persones amb discapacitat psíquica severa, bona part de les quals també pateix una malaltia mental. El centre està gestionat per la Fundació Villablanca del Grup Pere Mata.

PREMI PACO AGUILERA