El clima nadalenc a la Unitat de Rehabilitació Hospitalària de l’HU Institut Pere Mata

Durant tot el mes de desembre s’han dut a terme diferents activitats a la Unitat de Rehabilitació de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata, al voltant del Nadal.

Hem estat molt actius fent una major diversitat de tallers, com: elaborar els nostres centres de taula pels menjars festius que ens esperen, decoració amb amigurumi, i altres materials, el tradicional pessebre que ocupa tota l’entrada principal, taller de galetes de Nadal i reposteria variada, zumba, karaoke, bingo i altres més.

Moltes de les nostres persones usuàries porten ingressats sense poder sortir de fa temps i el fet de tenir el calendari ple d’activitats ha ajudat a viure d’una manera més amena aquest confinament i aquestes dates tan senyalades.

La veritat es que aquestes activitats han permès tenir un clima de millor convivència, més distès entre els usuaris i els professionals, formant una comunitat més implicada i acollidora.

Esperem que l’any 2021 sigui un millor any, deixant enrere aquest que acabem tant complicat.

Des de la Unitat de Rehabilitació Hospitalària us desitgem unes Bones Festes i un millor 2021.