L'Institut Pere Mata participa en una trobada amb el president de la Generalitat per parlar de salut

El director gerent de l’Hospital Universitari Institut Pere Mata i president del Clúster de Salut Mental Catalunya, Francesc Xavier Arrufat, va participar el passat divendres de la reunió que representants de diverses entitats que treballen per la salut mental i per la discapacitat van mantenir amb el president de la Generalitat, Pere Aragonès.

Durant la trobada els referents de salut mental van exposar les seves propostes per avançar en l’àmbit comunitari de la salut mental i en el respecte als drets de les persones amb discapacitat. També es va valorar molt positivament la necessària governança interdepartamental per millorar la gestió i el servei a les persones.

L’objectiu és que aquestes propostes esdevinguin els eixos bàsics del futur Pacte Nacional per la Salut Mental que, impulsat des de la presidència de la Generalitat, vol millorar la salut mental en totes les polítiques del Govern.