Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

Professionals de Villablanca a la primera promoció de terapeutes Snoezelen de Catalunya

Els passats dies 16, 17 i 18 de gener del 2019, s'han certificat a Cerdanyola del Vallès els primers 16 terapeutes Snoezelen de Catalunya per l'Associació ISNA Espanya amb el reconeixement i acreditació de ISNA (International Snoezelen Association).

El Snoezelen fa referència a un tipus d'intervenció global, destinada a proporcionar a les persones estímuls sensorials que els facilitin una sensació de benestar a partir de l'estimulació o relaxació dels sentits. Aquesta intervenció s'ha mostrat especialment útil en persones amb nivells severs i profunds de discapacitat intel·lectual, en què les eines terapèutiques disponibles actualment són limitades.

En els diferents serveis de Villablanca es treballa amb aquesta intervenció des de fa anys i tots els centres compten amb sales d'estimulació sensorial i donen una atenció seguint els principis fonamentals del Snoezelen.

La formació ha estat organitzada per la Coordinadora de Centres per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual de Catalunya i impartida per professionals reconeguts i acreditats d'ISNA Espanya.

D'entre els 16 terapeutes certificats, 5 d'ells són professionals de Villablanca Serveis Assistencials, Villablanca Social i Fundació Villablanca.

Galeria d'imatges FV

@GrupPereMata a Twitter