La Fundació Villablanca i la Fundació Pere Mata s'uneixen per millorar la Residència Marinada

La Fundació Villablanca i la Fundació Pere Mata han realitzat una col·laboració especial per millorar la qualitat de vida a la residència Marinada de Reus. Aquest projecte té com a objectiu fer que l'espai sigui més càlid i acollidor per a tothom, plantant una tanca natural i dues moreres.

La iniciativa ja està en marxa a la residència Marinada (Fundació Villablanca). No només es busca embellir l'entorn, sinó també proporcionar un espai verd on les persones residents puguin gaudir del temps a l'aire lliure i sentir-se més a gust.

Aquesta col·laboració està alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, especialment amb l'ODS 3 (Salut i Benestar) i l'ODS 11 (Ciutats i Comunitats Sostenibles). Crear espais verds i saludables dins de les comunitats és clau per promoure una millor salut mental i física, i per construir entorns de vida més sostenibles i inclusius.

Aquesta col·laboració demostra com treballar junts pot portar beneficis reals a la comunitat. Es preveu que les persones residents comencin a gaudir de les millores en les properes setmanes, a mesura que es completi la plantació i el nou espai prengui forma.

Els beneficis d'aquesta col·laboració són molts: augment del benestar de les persones que viuen a la residència i creació d'un ambient més agradable i saludable.

PREMI PACO AGUILERA