Autherapies, evidència per al tractament de l'autisme

La Fundació Villablanca va organitzar una xerrada dedicada als primers resultats de la recerca d'evidència en el tractament de l'autisme, en el Projecte Autherapies sota el titol Autherapies, evidència per al tractament de l'autisme. Es va programar dins els actes Dia Internacional de les persones amb discapacitat que es commemora el 3 de desembre.

El projecte Autherapies té com a objectiu desenvolupar competències en persones amb autisme i els seus familiars, així com professionals i estudiants de la salut i l'educació perquè puguin prendre decisions informades sobre intervencions bàsades en evidència per a l'autisme. Es un projecte cofinançat per la Unió Europea sota el programa Erasmus+.

Es va compartir informació rellevant sobre els avanços aconseguits fins ara en l'exploració de teràpies i tractaments per a l'autisme, basats en evidències concretes. Va ser una oportunitat per conèixer de primera mà primers resultats, els descobriments i les tendències emergents en aquest camp, els quals poden tenir impacte en la millora de la qualitat de vida de les persones amb autisme.