Finalitza el projecte conjunt "Abans del Llenguatge"

FINALITZA EL PROJECTE CONJUNT “ABANS DEL LLENGUATGE”: CENTRE D’ART LO PATI, ESCOLA D’ART ESARDI I FUNDACIÓ PERE MATA TERRES DE L’EBRE AMB EL RETORN DE LES PEDRES AL POBLE VELL DE CORBERA “PARAULES PER A LA MEMÒRIA”

“Paraules per a la Memòria” compren un mural amb diferents paraules amb el prefix re, com per exemple, recuperació i resiliència, principalment significatives quan es parla de salut mental.Aquestes paraules van sorgir de la reflexió conjunta, després de la visita i de l’extracció de les pedres de Corbera.  Aquestes pedres conjunt de restes de les destruccions de la Guerra Civil del Poble Vell de Corbera d’Ebre van ser dipositades a Amposta, al centre d’Art Lo Pati, on van estar exposades fins al 31 de gener. El diumenge 31 de gener, va tenir lloc l’acte de finalització del projecte i totes les persones vinculades al projecte van poder acompanyar les pedres al seu lloc natural, al poble vell de Corbera, on han estat cobertes amb el mural de paraules.

Aquí finalitza el projecte de Nora Ancarola, també ha contat amb la col·laboració de Celeste Reyna, Camila Barcellone, Diana RangelLampe, la editorial La caníbal, Lo Pati Centre d'Art i la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre. Per part de les persones vinculades a la Fundació Pere Mata ha estat un projecte significatiu amb la capacitat de re-moure la motivació i el re-specte col·lectiu en que s’ha portat a terme.

Més informació: