Dia Internacional de la Infermeria 2019

La Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre col·labora a la Jornada que organitza la Universitat Rovira i Virgili per celebrar el Dia Internacional de la Infermeria. La Jornada es celebra el proper dijous 9 de maig de 9h a 14h a l’Aula Magna del Campus Terres de l’Ebre.

La inauguració de la jornada anirà a càrrec de la Sotsdirectora del campus, la Dra. Encarna Bonfill, a les 9h. Poc després, continuarà amb una taula rodona moderada per la responsable del programa de Mobilitat de la Facultat d’Infermeria, la Sra. Marisa Mateu.

La informació sobre màsters i postgraus anirà a càrrec de la coordinadora del Màster en Investigació en Ciències de la Infermeria, la Dra. Antònia Martorell.

La segona taula rodona de la jornada, amb títol “Com ens veiem i com ens veuen”, estarà moderada per la professora associada de la Facultat d’Infermeria, la Sra. Pilar Vallano.

La professora de la Facultat d’Infermeria, la Sra. Elsa Gil, presentarà i moderarà la Taula Debat “La tutorització de les pràctiques clíniques i la inserció laboral”. en la que hi formarà part el sr Roger Ferrer infermer de l'Hospital de Dia Infanto juvenil de Tortosa de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre.

Per finalitzar, el secretari del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Tarragona, el Dr. Gerard Mora, realitzarà la presentació de la institució.