20è aniversari del Servei de Rehabilitació Comunitària de Tortosa

La setmana passada, al Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC) de Tortosa de la Fundació Pere Mata Terres de l’Ebre vam estar de celebració, ja que el 25 de setembre va fer 20 anys de la seva inauguració!

El SRC de Tortosa va començar a funcionar al mes de febrer de 1999, tot i que no va ser fins al setembre que es va inaugurar sent un Centre de Dia. L’any 2017, el recurs va canviar a Servei de Rehabilitació Comunitària, afegint els programes específics a la seva cartera de serveis.

Les persones usuàries van proposar fer un mural durant l’activitat del Taller Ocupacional del Programa Funcional d’Activitats en motiu d’aquesta celebració. No s’aprecia massa bé a la fotografia, però la frase que van escollir per al mural, és realment significativa: “Gaudeix del lloc i dels moments i fes-los inoblidables”. Totes les persones que hi van participar, professionals i usuaris/es del servei; coincidim en la idea que la vida és efímera, i que s’ha de gaudir del què tenim i aprofitar el moment.

Tan de bo poguéssim celebrar 20 anys més!