Visita del casal d'estiu a la Residència Monestir de Sant Bartomeu

El passat dimarts 14 d’agost, ens van visitar els nens i nenes del Casal d’estiu Lo Centre Victorina de Bellpuig a la Residència Monestir de Sant Bartomeu de la Fundació Pere Mata. A l’arribada, van ser rebuts per la nostra padrina Sinfronissia, que els va convidar a esmorzar. Després els hi va demanar si podien anar amb ella a plantar enciams. Els nens, molt emocionats, van anar fins a l’hort de la Residència, i allí, assessorats pels nostres experts residents, van plantar més de 60 enciams a les taules de cultiu. Els padrins van regalar una mateta d’enciam a cada nen perquè la plantessin a casa seva i tinguessin un record de la seva visita. Ells, ens van regalar un quadre realitzat al taller de manualitats del casal que simbolitzava un viatge per conèixer tot el món.

Cada estiu, realitzem juntament amb el casal, aquestes activitats intergeneracionals que a tots ens omplen tant i ens ofereixen l’oportunitat d’estar amb els més petits de les nostres contrades.