La Residència de Vallbona, de Fundació Pere Mata, col·labora a la Festa Major de Nou Barris

La Festa Major tindrà lloc entre el 18 i el 21 de juliol i la Residència del barri de Vallbona serà seu de diversos actes. Divendres 19 de juliol es durà a terme el ball homenatge a la gent gran a les 16.30 h de la tarda a la plaça de la Residència. Posteriorment, a la mateixa localització, tindrà lloc el chupinazo, un coet pirotècnic que marca l’inici de la festa i que estarà acompanyat amb una batucada a càrrec dels infants del barri.

La Residència i centre de dia per a la gent gran del Barri de Vallbona també serà la seu de la Gimcana de dissabte 20 de juliol a les 10.00 h, que constarà de 5 proves amb un diploma i esmorzar final.

Per a més informació, podeu consultar el programa aquí.

La titularitat del recurs és de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials del Departament de Benestar Social i Família. L’entitat Fundació Pere Mata gestiona aquest serveis des del dia 1 de maig de 2008.