La Llar Residència Tarragona va al Teatre Metropol a veure "Si Shakespeare levantara la cabeza"

El passat 16 de novembre va fer-se l'obra de teatre "Si Shakespeare levantara la cabeza" al Teatre Metropol, organitzada pel Club Social de la Muralla.

L'obra va comptar amb la col·laboració de persones usuàries del Club Social, entre les quals hi ha residents de la Llar Residència Tarragona, de Fundació Pere Mata, i altres serveis de la xarxa de salut mental que amb el suport de voluntaris van dur a terme l'obra de teatre.

A través d'aquesta representació, que forma part de les activitats d'integració comunitària, van poder-se treballar l'expressió corporal, gestual i la música com a vehicle d'expressió i integració.

Els actors participants van interactuar amb el públic, que va gaudir d'allò més amb les actuacions musicals.