Jubilació de la Directora de la Residència de Cerdanyola del Vallès, Pietat Pérez López

El dia 13 d’abril la nostra companya Pietat Pérez López, directora de la Residència Assistida, Centre de Dia i Casal de la Gent Gran Cerdanyola del Vallès (Pere Mata Social), amb la seva jubilació ha donat un nou rumb a la seva vida. La seva professionalitat i el seu factor humà han estat indicadors determinants en la seva trajectòria en el centre i en la nostra entitat.

Durant els 14 anys que ha assolit el càrrec de la Direcció, ens ha ensenyat a empatitzar amb el nostre fer, sempre tenint present la nostra missió i els valors que ens representen.

La seva vitalitat, la no conformitat, la recerca de nous objectius, el desig de millorar,… entre d'altres, ha fet que la nostra entitat, la pròpia Residència i ella mateixa com a companya, tinguin la consideració i el respecte que es mereixen.

Usuaris, famílies, companys, administracions públiques, col·laboradors, etc. la trobarem a faltar. Agrair-li principalment la seva tasca però sobretot la seva ensenyança i la seva companyia.