Villablanca Serveis Assistencials participa en una sessió de formació a l'Ajuntament de Reus

Professionals de Villablanca Serveis Assistencials participen a la Comissió d'Obrir Espais Municipals que depèn del Consell Municipal de la Discapacitat. Una de les necessitats detectades en aquest grup de treball ha estat el facilitar informació sobre les diferents discapacitats i com es pot millorar l’atenció al ciudatà amb diversitat funcional.

Així doncs, des de l’Ajuntament de Reus el dimecres 27 de març es va organitzar una sessió de dues hores de formació a la que van assistir una cinquantena de treballadors municipals de diferents serveis; guàrdia urbana, centres cívics o l’oficina d’atenció al ciutadà.

L’objectiu era apropar-los al col·lectiu de persones amb discapacitat. Hi van participar professionals i usuaris de ONCE, la Federació de Sords de Catalunya (FESOCA), Club Esportiu Costa Daurada i Villablanca Serveis Assistencials, representant les persones amb trastorn mental i discapacitat intel·lectual.

L’aportació des de la perspectiva de les persones que s’atenen a Villablanca Serveis Assistencials va ser per part d’una professional i de Jaime, un dels residents. Els dos van anar presentant als assistents, les característiques que tenen les persones amb discapacitat i diferents experiències viscudes en la seva relació amb l’administració, facilitant eines o suports per a que aquesta ara d’endavant pogués ser més satisfactòria per ambdues parts.